Cégalapítás Iparűzési adómentesen

Cégalapítás Iparűzési adómentesen2019-06-11T14:55:03+00:00

Szomorú statisztika, de az újonnan alakuló cégek kb. 40%-a az első évben csődbe megy. Ennek egyik fő oka a megfelelő pénzügyi tervezés hiánya, melynek része az adótervezés is. Az induló vállalkozásoknál azonban gyakran megfeledkeznek ennek fontosságáról, ezen belül is az iparűzési adó terhek optimalizálásáról. Ökölszabályként kimondható, hogy minden 10 millió forint nettó árbevételre 200.000 forint iparűzési adókötelezettség jut, melyet veszteséges működés esetén is meg kell fizetni. A jó hír, hogy a cégek többsége azonban legálisan megspórolhatja iparűzési adóját, ezzel is költséghatékonyabb működésre szert téve, mely végső soron a túlélés elengedhetetlen része. Ehhez mindössze iparűzési adómentes településre kell bejegyezni a cég székhelyét. Ingyenes cégalapításunkat választva most a cégalapítás ügyvédi költségét is átvállaljuk.

Cégalapítás IPA-mentesen

DE AZT HALLOTTAM, HOGY…

Sok tévhit kering az iparűzési adóról, melyek leegyszerűsítésből fakadnak. Vegyünk sorra néhányat, mert jelentős adómegtakarítás múlhat rajta.

Az iparűzési adót a bevételszerzés helyén kell fizetni…2019-01-16T19:26:46+00:00

Valójában, ha egy cég adott településen sem székhellyel, sem telephellyel, sem fiókteleppel nem rendelkezik, akkor az 1990. évi C. törvény a helyi adókról értelmében nem kell iparűzési adót fizetnie. Az iparűzési adókötelezettséget a törvény nem a bevételszerzés, hanem az állandó vagy ideiglenes jellegű iparűzési tevékenység helyéhez köti. A törvény 37. § (1) bekezdése lényegében kimondja, hogy a vállalkozó állandó jellegű iparűzési tevékenységet annak az önkormányzatnak a területén végez, ahol székhellyel, telephellyel rendelkezik, függetlenül attól, hogy a tényleges tevékenységét hol végzi. Ideiglenes tevékenység alá pedig kis általánosítással az építőipari és bányászati tevékenységet végző vállalkozások tartozhatnak.

Telephellyel kell rendelkezni ott, ahol a tevékenységet folytatjuk…2019-01-16T19:27:08+00:00

Telephelyet akkor kell keletkeztetni, hogyha a vállalkozási tevékenység maga telepengedély-köteles tevékenység. Célszerű azonban a bejelentés-köteles tevékenységek esetében is telephelyet létesíteni. Ezen tevékenységek listája az 53/2013 (II. 27.) Kormány Rendelet mellékleteiben található. Ezen tevékenységek mellett érdemes figyelembe venni a költség elszámolási, pályázati, vagy egyéb cég specifikus tényezőket, de leszámítva a fentebb említett tevékenységeket nem kötelező telephellyel rendelkezni ott, ahol a tényleges tevékenységet végezzük, ráadásul a tényleges tevékenység helye az 1990. évi C. törvény alapján független az iparűzési tevékenység helyétől, azaz a székhelytől és a telephelytől.

Az iparűzési adót székhelymódosítás segítségével elkerülni adócsalás…2019-01-16T19:27:33+00:00

Nem adóelkerülésről, hanem legális kereteken belül kivitelezett adótervezésről beszélünk, melyben partner a helyi önkormányzat, amelyik vállalkozásbarát adópolitikájával több céget szeretne bevonzani. Az iparűzési adókedvezmény biztosítása nem új keletű dolog, hiszen korábban Budaörs, mostanában pedig Győr igyekszik megnyerni magának a vállalkozók tömegeinek kegyét azzal, hogy alacsonyabban tartja a helyi iparűzési adó mértékét, mint az általános 2%. A nagyobb városoknak nem, de a kisebb településeknek gazdasági érdekükben áll az adónemet akár 0%-ra is lecsökkenteni, és ezzel a településre vonzani a cégeket.

Ha a cégemnek székhelye és telephelye is van, akkor nem éri meg foglalkozni az iparűzési adóoptimalizálással…2019-01-16T19:28:10+00:00

Nem igaz. Ugyan székhely és telephely között megoszlik az iparűzési adóalap így ez alapjaiban határozhatja meg az adómegtakarítás lehetséges mértékét, de ez sokkal cég specifikusabb kérdés. Ha rendelkezik telephellyel, akkor sem kell egyenlő arányban megosztani az iparűzési adófizetést. Éves 100 millió forint nettó árbevétel alatt előnyösebb lehet a személyi jellegű ráfordítás arányos módszere alapján megosztani az adót, mellyel jelentős adómegtakarítás érhető el. Míg efölött a komplex módszert kell alkalmazni, ami ad némi kötöttséget, de nominálisan jelenthet nagyösszegű megtakarítást. A lényeg, hogy több százezer, akár több millió forint is múlhat azon, hogy valaki utánanéz-e.

ÜGYFELEINK MONDTÁK

A Cégtársról az ügyfélcentrikusság jut eszembe. Az irodavezetés és az ügyvezető is bármikor rendelkezésre áll, és gyors segítséget nyújt.

Szalai Ferenc, Szalai Geo Kft.

Manapság ritkaság az olyan partneri együttműködés, amit a korrektség, és a segítőkészség határoz meg. 2015 óta vagyunk elégedett ügyfelei a Cégtársnak, és nem mennénk át másik székhelyszolgáltatóhoz. Ez nem pénz kérdése, az értékrend és a hozzáállás a lényeg számunkra.

Fogti Zoltán, Bitó Intertrans Kft.

MINŐSÉGI SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS

Az iparűzési adómentesség legköltséghatékonyabb eszköze a székhelyszolgáltatás igénybevétele olyan településen, ahol a helyi önkormányzat 0%-on tartja az iparűzési adót. A székhelyszolgáltatás nem szükséges, de elégséges feltétele az iparűzési adómentességnek, és lehetővé teszi, hogy komoly adóforintok maradjanak a vállalkozó zsebébe. Kis túlzással minden olyan magyar KKV-nek érdemes átgondolnia az adóoptimalizálás ezen formáját, amely éves nettó 8 millió forint fölötti árbevételt termel vagy fölötte tervezi a bevételeket. Amellett, hogy iparűzési adómentes székhelyszolgáltatásunk pénzt takarít meg a vállalkozásoknak biztosítja a minőségi székhelyszolgáltatás nyújtotta előnyöket Ügyfeleink számára.

Megalapítom a cégem!

A KORREKT, MEGBÍZHATÓ SZÉKHELYSZOLGÁLTATÓ 9 FŐ ISMÉRVE

ÍGY ÉRDEMES SZÉKHELYSZOLGÁLTATÓT VÁLASZTANI

Fontos különbséget tenni a cégtemető és a valódi székhelyszolgáltató között. Vállalkozásunk számára mindig az utóbbi lehetőséget válasszuk, ha nem akarunk kellemetlen meglepetéseket.

1. A székhelyszolgáltató szűr, a cégtemető nem.2019-01-23T15:23:59+00:00

Míg a cégtemető nem kérdez, és nem válogat a cégek között, addig a minőségi székhelyszolgáltató nemcsak kérdez, de igencsak megszűri, hogy milyen vállalkozást fogad be a székhelyére. Érdemes odafigyelni, hogy mennyire, és megkérdezni, hogy milyen konkrét módszerekkel szűri meg potenciális és meglévő ügyfeleit a kiszemelt szolgáltató, hogy a hatóságok véletlenül se mossák össze vállalkozásunkat simlis cégekkel az egyező székhelycím miatt.

2. Elérhető, segítőkész ügyfélszolgálat2019-01-23T15:24:10+00:00

Érdemes felhívni az ügyfélszolgálatot. Hogyan kommunikál, aki a másik oldalon ül? Vajon egyáltalán felveszik-e? Ha nem veszik fel, visszahívnak-e? Ha email-t írok mennyi időn belül kapok választ? Ezek fontos kérdések, mert későbbi ügyeinket is ezzel a fajta hozzáállással intéznék. A minőségi székhelyszolgáltatónál az ügyfélszolgálat gyors, segítőkész és elérhető.

3. Az ár egy szűrő2019-01-23T15:24:33+00:00

A magasabb ár nem feltétlenül jelenti azt, hogy minőségi székhelyszolgáltatóval állunk szemben, azonban a túl alacsony ár árulkodó főleg, ha cégtemetőt akarunk kiszűrni. A cégtemetők üzleti modelljének a része, hogy nyomott áron dolgoznak hiszen céljuk, hogy a lehető legtöbb ügyfelet megszerezzék maguknak, függetlenül attól, hogy azok vállalkozása milyen minőségű. Iparűzési adómentes székhelyszolgáltatónál azt is fontos látni, hogy az ár azt a szintet is meghatározza, ahonnan a szolgáltatást igénybe vevő cég elkezd adót megtakarítani. Ha ez az ár túl nyomott, akkor a szolgáltató mindenkinek szolgáltatni akar.

4. Több ezer ügyfél helyett megszűrt ügyfélkör.2019-01-23T15:25:12+00:00

Habár jó marketingfogásnak tűnhet, ha valaki több ezres ügyfélkörrel henceg, azonban a székhelyszolgáltatók esetén ez inkább óvatosságra adhat okot. Minél több az ügyfél, annál több a levél, annál több az adminisztráció, annál több dologra kell figyelni, és annál nehezebb biztosítani az érkező és meglévő ügyfélkör minőségét. A több ezres ügyfélkör nem jelent egyből cégtemetőt, de érdemes jobban utánuk járni, információt gyűjteni lehetséges ügyfeleikről.

5. Túl kevés alkalmazott helyett bejelentett alkalmazottak.2019-01-23T15:25:25+00:00

Ha a gyors és precíz levélkezelés mellett gyors és segítőkész ügyfélszolgálatot, minőségi ügyfélkört, és korrekt székhelyszolgálatot akar valaki biztosítani, ahhoz egy hatékony rendszer mellé alkalmazottak is kellenek. Ha sok száz, vagy akár több ezer cégre egy alkalmazott jut, az bizony óvatosságra ad okot.

6. Gyors, precíz levélkezelés.2019-01-23T15:26:10+00:00

Egyáltalán nem mindegy, hogy egy hatósági levél átvételére időben sor kerül-e, vagy sem. Illetve mikor és milyen formán tudunk értesülni a levél átvételéről és annak tartalmáról? A 7/2017. (VI. 1.) IM rendelet – a székhelyszolgáltatásról minimum elvárásként meghatározza, hogy a székhelyszolgáltató köteles biztosítani a levelek érkeztetését a székhelyen és átvételt követő 1 munkanapon belül értesítenie kell az ügyfelet a levél átvételéről. A CÉGTÁRSnál a levelekről nemcsak értesítést küldünk, de igény esetén szkenneljük és továbbítjuk is azokat a megfelelő címekre. Az információ korában fontos minél hamarabb értesülni a fontos levelek tartalmáról.

7. Iratok tárolása rendezetten, elzárva a külvilágtól.2019-01-16T23:03:12+00:00

A székhelyen minimum az alábbi céges dokumentumokat kell tárolni:

  • cégkivonat és aláírási címpéldány
  • hatósági engedélyek
  • az adóhatósághoz történt adatbejelentési kötelezettséggel összefüggő iratok
  • számviteli törvény szerinti beszámoló

Ezeket a bizalmas iratokat a külvilágtól elzárva, rendezetten kell tárolni.

8. Székhelyszolgáltatás saját ingatlanban2019-01-23T15:26:44+00:00

A 7/2017. (VI. 1.) IM rendelet – a székhelyszolgáltatásról 4. bekezdése kimondja: „Székhelyéül – az (5) bekezdésben foglalt kivétellel – olyan ingatlan szolgálhat, amely a megbízott székhelyszolgáltató kizárólagos tulajdonában áll, vagy amelyre a megbízott használati jogát az ingatlan-nyilvántartásba bejegyezték.” Anélkül, hogy az 5. bekezdésbe belemennénk, látható, hogy a jogalkotónak is az a véleménye, hogy egy megbízható székhelyszolgáltató rendelkezzen saját ingatlannal, ahol székhelyszolgálatot biztosít.

9. Tapasztalat2019-01-16T23:04:06+00:00

Hány éves tapasztalattal rendelkezik a székhelyszolgáltató? Mióta van a piacon? Most kezdte vagy stabilan működteti a székhelyszolgáltatást hosszú ideje. Ha már évek óta van a piacon kap-e negatív kritikát? Milyen az ügyfél elégedettség? Milyen minősítésű a cég?

10. A székhelyszolgáltató aktívan segíti ügyfeleit2019-03-01T20:06:32+00:00

A székhelyszolgáltatás nemcsak a levélkezelésből áll, a minőségi szolgáltatás része az is, hogy igény esetén hozzáférést biztosítunk kiterjedt kapcsolatrendszerünkhöz, melynek köszönhetően a megfelelő, független szakértői háttérrel, megoldásokkal kötjük össze az ügyfelet. Legyen szó pályázatírásról, ügyvédi asszisztenciáról, pénzügyekről, ügyfélszerzésről, vagy egyébről az ügyfél segítése az elsődleges, hiszen közös érdek, hogy minél jobban menjen vállalkozása.

MIT GONDOLNAK RÉGI ÜGYFELEINK SZÉKHELYSZOLGÁLATUNKRÓL?

Legyen szó bármilyen szolgáltatásról a minőség legjobb fokmérője az ügyfél elégedettség szintje.

5 évvel ezelőtt választottuk a Cégtársat. Jó döntésnek bizonyult. Segítőkész ügyfélszolgálat, precíz levélkezelés, és megbízható székhelyszolgálat.

Vásárhelyi Tamás, Duplex Magyarország Kft.

2014 óta vesszük igénybe a Cégtárs székhelyszolgáltatását. Az ügyfélszolgálat kedves, a leveleink fénymásolatát az átvétel napján rendszeresen megkapjuk email-ben. A minőség és a stabil székhelyszolgálat fontos számunkra.

Dr. Gönczi Gergely, Venezia Ingatlanfejleztési Kft.
0
MEGSZŰRT ÜGYFÉL
0 év
TAPASZTALAT
0 %
ÜGYFÉL ELÉGEDETTSÉG

NEM MINDENKINEK ÉRI MEG SZOLGÁLTATÁSUNKAT VÁLASZTANI!

Szeretnénk azt mondani, hogy minden magyar vállalkozásnak teljes mértékbe megéri a Cégtárs és a Win-Win alapú adóoptimalizálási modell© segítségével szert tenni az iparűzési adómentességre, de erre legális kereteken belül sajnos nem mindenkinek van lehetősége. A korrekt tájékoztatáshoz hozzátartozik az is, hogy meghatározzuk kinek éri meg és kinek nem ajánljuk egyáltalán az iparűzési adómentes székhelyszolgálatunkat választani.

SZÁMOLD KI EGYSZERŰEN!

Habár sarokszámként alkalmazható, hogy 10 millió forint éves nettó árbevételre a legtöbb településen 200.000 forint iparűzési adókötelezettséggel érdemes számolni, de kalkulátorunk segítségével pontos számítást végezhetsz. Tudd meg Te is pontosan mennyit takarítana meg vállalkozásod a CÉGTÁRS segítségével!

Éves nettó árbevétel
Ft
Iparűzési adó mértéke a székhelyen
%
Csökkentő tételek listája
Eladott áruk beszerzési értéke (ELÁBÉ)
Ft
Közvetített szolgáltatások értékének együttes összege
Ft
Az alvállalkozói teljesítések értéke
Ft
Anyagköltség
Ft
Kutatási és kísérleti fejlesztési tételek elszámolt közvetlen költsége
Ft
Add meg az email címed, amire az eredményt küldhetjük!
Keresztneved: *
Kötelező mező
Email címed: *
Valós email cím megadása kötelező
Elolvastam és elfogadom az Adatvédelmi Nyilatkozatot *
Az elfogadás kötelező
Engedélyezem, hogy fenti email címemre a kalkuláció eredményét és marketing anyagokat küldjön az oldal üzemeltetője *
Az engedély megadása nélkül nem tudunk emailt küldeni
Várható Iparűzési adó:
...további részletek az email-ben
A kalkuláció eredményét elküldtük az email címedre!
Köszönjük, hogy igénybe vetted a kalkulátort!

CÉGALAPÍTÁS IPARŰZÉSI ADÓMENTESEN

Díjcsomagjainkat úgy alakítottuk ki, hogy saját ügyvéddel is lehetőség legyen a cégalapításra iparűzési adómentesen, de ingyenes cégalapítás is választható partner ügyvédi irodánk segítségével.

Standard

29 400 Ft + Áfa9800 Ft + Áfa / hó
  • 3 hónap IPA-mentes székhelyszolgálat
  • Cégalapítás saját ügyvéddel
  • Postát átvesszük, szkenneljük, emailezzük 1 munkanapon belül
  • Ingyenes tárgyalóhasználat a székhelyen a szabad időpontok fényében
  • Hatóság fogadása és az ellenőrzések lebonyolítása
  • Segítőkész, gyors Ügyfélszolgálat
  • Kulturált iroda

Prémium Startup

58 800 Ft + Áfa9800 Ft + Áfa / hó
  • 6 hónap IPA-mentes székhelyszolgálat
  • Bruttó 50.000 Ft megtakarítás: a cégalapítás ügyvédi költségét átvállaljuk
  • Postát átvesszük, szkenneljük, emailezzük 1 munkanapon belül
  • Ingyenes tárgyalóhasználat a székhelyen a szabad időpontok fényében
  • Hatóság fogadása és az ellenőrzések lebonyolítása
  • Segítőkész, gyors Ügyfélszolgálat
  • Kulturált iroda

ÜGYFELEINK VÉLEMÉNYE INGYENES CÉGALAPÍTÁS SZOLGÁLTATÁSUNKRÓL

Még munkaidő előtt telefonáltam, mert sürgősen kellett új céget alapítanom. Korrekt tájékoztatást kaptam még ilyen korán és nagyon gyorsan jártak el. Az ügyvéd is kedves volt és még azon a héten bejegyzésre kerül az új cégem.

Lukács Mária Anikó, Pest Throb Kft.

Egy rövid internetes böngészést követően telefonon vettem fel a kapcsolatot új cégalapítás miatt. A telefonon széleskörű, korrekt tájékoztatást kaptam, ami nagy segítséget nyújtott számomra kezdő vállalkozóként. A cégalapítás gördülékenyen megtörtént az Ügyvéd úrnál, és néhány napon belül bejegyzésre került a cégem, ráadásul az ügyvédi költséget is átvállalták.

Pintér Zsanett, Silver Screw Trade Kft.

A 7 LEGGYAKORIBB TÉVHIT A SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁSRÓL

Rengeteg városi legenda kering a székhelyszolgáltatás intézményéről. Vajon megalapozottak ezek a pletykák?

1. tévhit: „A székhelyemet nem rakhatom csak úgy valahova.”2019-01-21T03:32:56+00:00

Valójában a székhelyét mindenki szabadon választhatja meg, függetlenül a tevékenység helyétől. Sokan például Budapesten bérelnek irodát miközben az üzlet vidéken zajlik, vagy éppen a saját lakásukat jelölik meg cégük székhelyének. Ugyanígy semmi sem gátol egy vállalkozást abban, hogy székhelyét egy iparűzési adómentes településen lévő székhelyszolgáltatóhoz vigye. Sőt a Win-Win alapú adóoptimalizálási modellt© alkalmazva bármelyik vállalkozó büszkén felvállalhatja döntését, hiszen az adómegtakarítás mellett jelentősen hozzájárul az adott település fejlődéséhez is. Ezt a modell garantálja.

2. tévhit: „A székhelyszolgáltatás illegális tevékenység, és az összes székhelyszolgáltató bűnöző.”2019-01-16T19:38:17+00:00

A székhelyszolgáltatás törvényileg biztosított, külön rendelettel szabályozott tevékenység. A 7/2017. (VI. 1.) IM rendelet – a székhelyszolgáltatásról tovább szigorította azt a feltételrendszert, melynek meg kell felelnie egy székhelyszolgáltatónak. A Cégtárs minden pontban megfelel a követelményeknek.

3. tévhit: „Minden székhelyszolgáltató cégtemető.”2019-01-20T07:50:19+00:00

Habár ez egy igen komoly általánosítás, a székhelyszolgáltatók között valóban sok a cégtemető. Azonban különbség van valódi székhelyszolgáltató és cégtemető között. Az egyik ilyen lényeges különbség, hogy a valódi székhelyszolgáltató megszűri kinek szolgáltat, míg a cégtemető bárkit beenged a székhelyre, nem törődve meglévő ügyfelei védelmével. A másik lényeges különbség az irodavezetés minősége. Kiemelten fontos a levelek gyors, precíz kezelése a székhelyen és az elérhető, segítőkész ügyfélszolgálat. Székhelyszolgáltató választásánál mindig szükséges rákérdezni, hogy hogyan szűrik meg az ügyfeleket, és érdemes utána kérdezni a levelek kezelésének is. Egy cégtemető sok kárt okozhat egy korrekt vállalkozásnak, míg egy minőségi székhelyszolgálat komoly előnyöket biztosíthat.

4. tévhit: „A NAV hetente többször is ellenőrizni fog, amint székhelyszolgáltatóhoz viszed a céged.”2019-01-20T07:50:44+00:00

Habár a cégtemetőknél hemzsegő simlis cégek miatt a hasonló tevékenységi körrel rendelkező korrekt vállalkozások is fokozott figyelmet kaphatnak a NAV részéről, a valódi székhelyszolgáltatók ügyfeleit ez a veszély nem fenyegeti. Az adóhatóság is megerősítheti azt a tényt, ha egy vállalkozás minden törvényi előírást, határidőt betart, akkor nem fogják többször ellenőrizni csak azért, mert székhelyszolgáltatónál van. A NAV munkatársai mindig konkrét indokkal végzik az ellenőrzést és kifejezetten egy adott céget, vagy cégek kapcsán érkeznek a helyszínre. Ilyenkor a székhelyszolgáltató feladata segíteni az adóhatóság munkatársait és biztosítani, hogy minden szükséges információt megkapjanak.

5. tévhit: „Romlik az adós minősítésed, ha székhelyszolgáltatónál vagy .”2019-01-20T07:51:02+00:00

Sokan félreértelmezik ezt. A 2017. évi CL. törvény – az adózás rendjéről 157. paragrafus foglalkozik a kockázatos minősítéssel feltételeivel. Egyetlen pontban tesz olyan említést, mely közvetett módon kapcsolódik székhelyszolgáltatáshoz:

„Székhelye székhelyszolgáltatónál van bejegyezve, és az adóigazgatási eljárás akadályozása miatt véglegessé vált határozatban mulasztási bírságot szabtak ki terhére a tárgyévben vagy az azt megelőző három évben.”

Ez alapján kimondható, hogy csak azért, mert valaki székhelyszolgáltatót használ, még nem lesz kockázatos adósnak minősítve kizárólag akkor, ha mellette akadályozza az adóigazgatási eljárást is és ezért megbüntetik.

6. tévhit: „A székhelymódosítás rengeteg papírmunkával jár és költséges.”2019-01-20T07:52:36+00:00

Valójában az adminisztráció túlnyomó részét a székhelyszolgáltató, a cég könyvelője, és az ügyvéd végzi. A CÉGTÁRS ráadásul hajlandó átvállalni a székhelymódosítással járó költségeket adott díjcsomag esetén. A cégvezetőnek az aláírások mellett szükséges a bankkal egyeztetni a módosítást követően és új bélyegzőről is érdemes gondoskodni. Minden esetben szükség van postai meghatalmazás aláírására is, mely elengedhetetlen a levelek megfelelő kezeléséhez a székhelyen.

7. tévhit: „Jelentősen romlani fog a kockázati besorolásod, mert székhelyszolgáltatást veszel igénybe.”2019-01-21T03:33:23+00:00

Ez túlzás. Bármelyik pénzintézet megerősítheti, hogyha minden egyéb rendben van, akkor nem fognak diszkriminálni senkit azért, mert székhelyszolgáltatást vesz igénybe. A Bisnode Magyarország Kft., akik segítségével az új érdeklődők megszűrését is végezzük, megerősítette számunkra, hogy attól, hogy egy vállalkozás székhelyszolgáltatást vesz igénybe még jogosult lehet az általuk kiállított A, AA, AAA kockázati minősítésre, amennyiben az egyéb kritériumoknak is megfelel. A fenti Bisnode tanúsítványok valamelyikére a magyar vállalkozások kevesebb, mint 9,9%-a jogosult. Igencsak komoly feltételrendszernek kell megfelelni bármelyik besorolás megszerzéséhez, így tehát kimondható senki kockázati besorolása nem romlik jelentősen azért, mert székhelyszolgáltatónál van.

DE MÉGIS HOGYAN MŰKÖDIK AZ EGÉSZ?

A CÉGTÁRS a Win-Win alapú adóoptimalizálási modellt© használja, így az együttműködéssel minden résztvevő jól jár. Ez tényleg Win-Win!

Cégalapítás IPA-mentes székhellyel

ÜGYFELEINK FELELŐSSÉGTELJES VÁLLALKOZÓK

Büszkék vagyunk rá, hogy ügyfeleink olyan tudatos vállalkozók, akik felelősséget vállalnak a helyi közösség jólétéért is.

Cégünk büszke arra, hogy miközben jelentős adómegtakarítást tudunk elérni legálisan, még a helyi település fejlődéséhez is közvetlenül hozzájárulunk. Így tudjuk, a pénzünk jó helyre megy.

Zsoldi Sándor, Zsoldi és Társa Kft.

Cégünk a környező országokba szervez kiváló ugyanakkor megfizethető utakat. A Win-Win alapú adóoptimalizálási modellben© azt szeretem, hogy az iparűzési adómentesülés mellett még egy kisebb település fejlődéséhez is hozzájárulhatok.

Szalai Edit, Las Palmeras Tours Kft.

KÖZÖS ERŐVEL A BECSÜLETES MAGYAR VÁLLALKOZÁSOKÉRT

BISNODE-AL KÖZÖSEN A MAGYAR GAZDASÁG FEHÉRÍTÉSE ÉRDEKÉBEN

Küldetésünk, hogy a cégtemetők által megrendített bizalmat visszaállítsuk a székhelyszolgáltatás intézményével kapcsolatban. A székhelyszolgáltatás törvényi rendelettel szabályozott tevékenység, nem pedig bűnözők, adócsalók búvóhelye. Sokan mégis ódzkodnak a székhelyszolgáltatás igénybevételétől. Sajnos sok esetben hallottunk olyan megtörtént eseményekről, melyek kiváló alapot biztosítanak az általánosításoknak és a gyakori tévhiteknek. Mi úgy gondoljuk, hogy egy székhelyszolgáltató korrektsége, megbízhatósága, etikussága nem a tevékenységi körön múlik, hanem azon, hogy milyen emberek működtetik. Elkötelezettek vagyunk ügyfeleink védelme és a NAV munkatársai által is megbecsült székhelyszolgálat üzemeltetése mellett, melyhez komoly gyakorlati segítséget nyújt a Bisnode Magyarország Kft. is.

ÜGYFÉLKÖRÜNK VÉDELME A GYAKORLATBAN

A legtöbb székhelyszolgáltató nem szűri meg ügyfélkörét, hiszen bevételeket csökkentő, ha egy bizonyos ügyfélkörnek nem szolgáltat valaki. A szűrés ráadásul növeli a költségeket is, hiszen szakértelmet és folyamatos odafigyelést igényel. Értékrendünk és gyakorlati módszertanunk ugyanakkor biztosítja, hogy a kiszűrhetően simlis, adócsaló cégek elutasításra kerüljenek, legyen szó már működő cégről vagy újonnan alakulóról.

GARANTÁLT MINŐSÉG, BIZTOS HÁTTÉR

Magyarország első székhelyszolgáltatója, mely 51 oldalas Minőségbiztosítási Dokumentációval és az ezt gyakorlatban alkalmazó Minőségbiztosítási osztállyal rendelkezik. A részleg fő feladata annak biztosítása, hogy a kiszűrhetően simlis, komolyabb adóhátralékot felhalmozó cégek vagy a múltban több céget is bedöntő vállalkozók ne kerülhessenek bejegyzésre hozzánk. Ennek érdekében az illegális székhelyfoglalásokat is rendszeresen nyomon követjük és a cégbíróságon gyorsított ügyvitel keretében jelentjük ki a hatályos székhelyszolgáltatási szerződéssel nem rendelkező cégeket. Ügyfeleink kezét sem engedjük el, hiszen igény esetén illetve bizonyos események bekövetkezését követően tájékoztatást küldünk és segítséget nyújtunk.

AZ ADÓHATÓSÁG MUNKATÁRSAI
MONDTÁK RÓLUNK

Habár az adóhatóság tiszteletre méltó munkatársai névvel nem vállalhatják véleményüket, mert az könnyedén általános állásfoglalásként volna értelmezhető a NAV részéről, ennek ellenére szóban, név nélkül, többször jelezték irodavezetésünk felé megbecsülésüket. Örömmel tapasztaljuk, hogy erőfeszítéseinket észreveszik és értékelik.

Az egyik legjobb és legkörültekintőbb székhelyszolgáltató a környéken.

A nyilvántartásuk mindig naprakész. Precízek, pontosak, és segítőkészek.

MIBEN MÁS A CÉGTÁRS?

A különbség a szolgáltatás nyújtásának minőségében mutatkozik meg és, hogy mivel lesz több egy cég, ha velünk szerződik.

  • Iparűzési adómentes települések
  • Stabil, Bisnode által minősített székhelyszolgáltatás
  • Megszűrt ügyfélkör: nem vállalunk el mindenkit!
  • Ügyfeleink jobbá teszik a világot
  • Elérhető, segítőkész ügyfélszolgálat
  • Win-Win alapú adóoptimalizálási modell© alkalmazása

CSAK BECSÜLETES VÁLLALKOZÓKNAK!

Csak olyan a cégekkel szerződünk le, akik megfelelnek néhány egyszerű, betartható, azonban kulcsfontosságú kritériumnak, ami mind a megbízhatóság alapját képezi. Mivel már meglévő ügyfeleink érdekeit is képviseljük, ezért nem engedhetjük meg magunknak, hogy egy rossz minősítésű céggel egy kalap alatt említsék őket.

ÜGYFELEINK ADNAK, ÉS KAPNAK IS

A CÉGTÁRS ügyfelei minden évben külön támogatják a helyi település egy adott projektjét. Az önkormányzatnak így lehetősége nyílik olyan fejlesztéseket, programokat biztosítani a helyi közösség számára, amik alapesetben nem férnének a keretbe. Így ügyfeleink nemcsak adót takarítanak meg, de a Win-Win alapú adóoptimalizálási modell©-nek köszönhetően jobbá teszik a világot!

Sütiket használunk a marketingtevékenységünk hatékonyságának növelése érdekében. Ezek segítenek nekünk elemezni a weboldalon történő aktivitást NÉVTELEN adatok segítségével. Bővebben erről az Adatkezelési tájékoztatónkban olvashatsz. Süti beállítások Elfogadom

Webanaitikai és marketing sütik

A webanalitikai és marketing sütik segítenek nekünk kielemezni a weboldalunkon járó felhasználók viselkedését névtelen adatok segítségével. Ezek "big data" adatok, személyesen senkit sem tudunk (sem akarunk) beazonosítani.

Harmadik féltől származó beépülő modulok

Néhány harmadik fél (Facebook, Google stb.) weboldalunkon keresztül felhasználói szokásokat gyűjt a beágyazott tartalmaik segítségével (YouTube videók, Google térkép stb.).